مامان؟مطلب ارسالی ازzhina
درباره وبلاگ

سلام به همه به وبلاگ من خوش اومدین جون من نظریادتون نره خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دووووووستون دارممممممممممممم بووووووووووووووووووووووووس خاکسترگفت اتش را می بخشم ولی تبر را هرگز
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عقش من و آدرس khoshgelam.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


عقش من
22 شهريور 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده :        
 

مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم

-مامان: نه
-مامان، اجازه هست موهامو زیتونی کنم

-مامان: نه
-مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم

-مامان: نه
-................
-مامان، اجازه هست مثل باربی آرایش کنم

-مامان: نه

-مامااااان یعنی چی من 18 سالم شده ها
.
.
.
-مامان: اَاّه سیاوش، خفه میشی یا خفت کنم..........!!!!!!!!!!
نظر یادتون نره


نظرات شما عزیزان:

parniyan
ساعت15:24---15 بهمن 1390
باحال بود عاشقتم بوسسسسسسس

morteza
ساعت10:08---5 بهمن 1390
خيلي ي ي نامردي !! !

علیرضا
ساعت14:39---12 آذر 1390
سلام خدمت شما
خیلی از این پست خوش اومد به خاطر همین تو این پست نظر گذاشتم
عالیه
راستی خبر دارید نمایشگاه اینترنتی نقاشی برپا شده؟
شما می تونید نقاشی و طراحی های خودتون به اون وبلاگ بفرستین تا به نماش گذاشته بشه!!!
یه سری بزنید ضرر نداره...............
www.naghashylar.blogfa.com



الی
ساعت19:40---26 آبان 1390

سلام جیگل خوفیییی؟دیگه به ما سر نمیزنی عزیز


گمشده
ساعت16:58---2 آبان 1390
خیلی باحال بود من که اول فکر کردم آقا سیاوش دختره
غافلگیر شدم
ایول
دو
ست
دا
رم
بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: